استانها » تولیدی » خبر پوششی » سمنان » مهسا زیاری
کد خبر : 576974
سه شنبه - 27 آذر 1397 - 14:44
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سمنان خبر داد:

ابلاغ بیش از ۱۷۰ اخطار سد معبر در ۹ ماهه اول سال ۹۷

افضلی سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل از ابلاغ اخطار به ۱۰ واحد صنفی متخلف خبر داد و گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و اجرای قانون، به واحدهای صنفی متخلف که باعث مزاحمت و ایجاد سر و صدا و بر هم زدن آسایش شهروندان می شوند، اخطار جهت رفع مزاحمت صادر شده و در صورت تکرار تخلف پرونده آنها به کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها ارجاع می‌شود.

ابلاغ بیش از ۱۷۰ اخطار سد معبر در ۹ ماهه اول سال ۹۷

به گزارش پایگاه خبری ربیع،  افضلی سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل از ابلاغ اخطار به ۱۰ واحد صنفی متخلف خبر داد و گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و اجرای قانون، به واحدهای صنفی متخلف که باعث مزاحمت و ایجاد سر و صدا و بر هم زدن آسایش شهروندان می شوند، اخطار جهت رفع مزاحمت صادر شده و در صورت تکرار تخلف پرونده آنها به کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها ارجاع می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری یادآور شد: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۱۷۰ مورد اخطار به واحد صنفی متخلف در سطح شهر ابلاغ شده است که در حال بررسی می‌باشد.

افضلی در پایان افزود: شماره تماس ۳۳۳۲۲۰۲۱ پل ارتباطی شهروندان با سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سمنان است که در جهت اعلام سد معبر و مزاحمت های مشاغل شهری در سطح شهر می‌باشد.