استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 577330
سه شنبه - 27 آذر 1397 - 21:46
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

ائمه جمعه خراسان شمالی پیشنهاداتی برای پیشرفت با استاندار دارند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: ائمه جمعه خراسان شمالی پیشنهاداتی برای توسعه استان با استاندار خراسان شمالی دارند.

ائمه جمعه خراسان شمالی پیشنهاداتی برای پیشرفت با استاندار دارند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی ائمه جمعه استان اظهار کرد: مرور و تبیین دستاوردهای انقلاب ازجمله مباحث مهم در چهل سالگی انقلاب است که برای مردم در نمازهای جمعه و برنامه‌های دیگر باید بازگو شود.

وی تاریخ انقلاب را دارای قدم‌های بزرگی درراه پیشرفت و توسعه دانست و افزود: انقلاب اسلامی در مقایسه با رژیم گذشته انصافاً گام‌های قابل قبولی در جهت رشد و توسعه برداشته اما نقاط ضعفی نیز وجود دارد که باید برطرف شود.

امام‌جمعه بجنورد شناخت اهمیت و جایگاه انقلاب برای مردم را ازجمله موارد مهم ارزیابی کرد و گفت: همه باید بدانند که مردم با وحدت و حمایت از نظام این انقلاب را به‌پیش برده‌اند.

وی همچنین خطاب به رسانه‌ها تصریح کرد: از رسانه‌ها انتظار است تا با تأکید بر انتشار خطبه‌های نخست ائمه جمعه در خصوص آسیب‌های اجتماعی به ارتقا و رشد اعتقادات و باروهای مردم بپردازند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در انتها گفت: طی جلسه‌ای با استاندار خراسان شمالی پیشنهادات و صحبت‌های خود برای توسعه و پیشرفت کمی و کیفی استان را بیان خواهیم کرد  تا بتوانیم در کنار هم و با وحدت میان مسئولان خدمت بیشتری را به مردم ارائه داد.

انتهای پیام/