تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 491078
سه شنبه - 1 آبان 1397 - 10:13

آیا گوشی iPhone XR رکوردشکنی می کند؟

به تازگی آمارهای مختلفی از پیشبینی کارشناسان در زمینه فروش محصولات جدید شرکت اپل منتشر می شود ولی همگی حالت فرضی دارند و زمان نشان خواهد که محصولات جدید اپل مانند گوشی iPhone XR چه عملکردی خواهند داشت و این موضوع به زودی مشخص خواهد شد.

آیا گوشی iPhone XR رکوردشکنی می کند؟

به گزارش پایگاه خبری ربیع،فروش محصولات جدید اپل

همین جمعه فروش گوشی iPhone XR شروع خواهد شد. یکی از آنالیزورهای معروف در جهان اعلام کرده است که این گوشی با شروع فروش خود عملکردی منفی روی محصولات قبلی ای شرکت خواهد گذاشت. پارسال شرکت اپل با عرضه گوشی iPhone X به رکورد فروش ۷۰۰ میلیون دلار رسید که از عدد ۶۵۱ میلیون دلار قبلی این شرکت بیشتر بود.

پیشبینی از فروش گوشی IPHONE XR

حالا این آنالیزور معروف اعتقاد دارد با توجه به قیمت ۷۴۹ دلاری گوشی iPhone XR امکان ندارد که دوباره این گوشی رکوردشکنی کند اما به نظر می رسد یا توجه به قیمت مناسب این دستگاه و ویژگی های بی نظیر آن ، این گوشی فروش بیشتری نسبت به گوشی iPhone XS و iPhone XS Max داشته باشد. این آنالیزور اعتقاد دارد که گوشی iPhone XR به خوبی می تواند کاربران گوشی های قدیمی شرکت اپل که به دنبال ارتقا گوشی خود هستند را به خود جلب کند و احتمالا این گوشی رکورد فروش iPhone 8 خواهد شکاند.

فروش بالاتر گوشی IPHONE XR

در واقع پیشبینی می شود که گوشی iPhone XR حدود ۴۰ درصد فروش گوشی های اپل را افزایش دهد. البته گزارش ها حاکی از آن است که گوشی iPhone XS Max فروش به مراتب بهتری نسبت به گوشی iPhone XS خواهد داشت. پیش بینی شده که در تعطیلات حدود ۸۰ میلیون از گوشی های جدید اپل فروش رود و باید دید که این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر. این گزارش همچنین نشان می دهد که سری جدید اپل واچ که محصول تازه شرکت اپل است فروش به مراتب بهتری نسبت به سری قبلی داشته باشد.

آیا گوشی iPhone XR رکوردشکنی می کند؟

مشخصات گوشی IPHONE XR

سیستم عامل: iOS 12

ابعاد صفحه : ۶.۱اینچ

حافظه داخلی : ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت

باتری : لیتیوم یونی

سیم کارت  سیم کارت نانو و سیم کارت الکترونیکی

دوربین :  ۱۲ مگاپیکسل

ابعاد گوشی  ۱۵۰.۹ × ۷۵.۷ × ۸.۳ میلی‌متر

وزن  ۱۹۴ گرم

شبکه ارتباطی :  ۴G