استانها » البرز
کد خبر : 439486
چهارشنبه - 28 شهریور 1397 - 23:40
مديركل انتقال خون استان البرز مطرح کرد

آمادگی مراکز انتقال خون در روزهاى تاسوعا و عاشورا/اهداء خون برای افراد سیگار بلامانع است

مدیرکل انتقال خون استان البرز گفت: مراکز انتقال خون در روزهاى تاسوعا و عاشورا از ساعت هشت صبح الى هفت عصر آماده خون‌گیرى از داوطلبان مى‌باشد.

آمادگی مراکز انتقال خون در روزهاى تاسوعا و عاشورا/اهداء خون برای افراد سیگار بلامانع است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، محمدرضا مهدى‌زاده امروزگفت: در روزهاى تاسوعا و عاشورا مراکز انتقال خون در ۴۵ مترى گلشهر، میدان توحید و خیابان قائم از ساعت هشت صبح تا هفت عصر آماده خدمت‌رسانى به عزاداران حسینى است و داوطلبان می‌توانند براى اهداى خون به این مراکز مراجعه کنند.
وى افزود: افرادى که به دلایل مختلف نمى‌توانند به مراکز مراجعه کنند، مىتوانند با حضور در امامزاده محمد (ع) استان البرز از ساعت ٩صبح الی هفت عصر از تیم سیار انتقال خون ما بهره‌ببرند و خون خود را اهداء کنند.
مدیرکل انتقال خون استان البرز با بیان اینکه باید در هنگام خون‌گیری افراد کارت ملی در اختیار داشته باشند، خاطرنشان کرد: افراد داوطلب در هنگام خون‌گیرى نیازمند کارت ملی هستند تا در اهداء خون دچار مشکل نشوند و افراد تا پایان محرم براى اهداء مى‌توانند به مراکز منطقه مربوطه خود مراجعه کنند.
مهدى‌زاده با تأکید بر اینکه اهداء خون برای افراد سیگاری بلامانع است، در پایان یادآور شد: افرادى که در بدن خود نقش خالکوبى دارند تا یک سال از اهدا خون معاف هستند.
انتهای پیام/