استانها » تولیدی » خبر دریافتی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 918411
دوشنبه - 16 دی 1398 - 08:52

آمادگی شهرداری قم برای صدور مجوز ایستگاه صلواتی در بلوار پیامبر اعظم (ص)

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از آمادگی شهرداری برای صدور مجوز ایستگاه صلواتی در بلوار پیامبر اعظم(ص) برای پذیرایی از شهروندان و مسافران در مسیر تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به متقاضیان خبر داد.

آمادگی شهرداری قم برای صدور مجوز ایستگاه صلواتی در بلوار پیامبر اعظم (ص)

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سید محسن میرهادی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در قم، اظهار داشت: شهرداری قم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم در حال آماده‌ سازی شهر است.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از امکان برپایی ایستگاه صلواتی در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد و افزود: معاونت خدمات شهری شهرداری قم آمادگی صدور مجوز ایستگاه صلواتی در بلوار پیامبر اعظم(ص) را داشته و متقاضیان می‌توانند در اسرع وقت اقدام به اخذ مجوز کنند.
میرهادی ادامه داد: با توجه به تغییر مسیر تشییع از حرم مطهر به سمت مسجد مقدس جمکران متقاضیان می‌توانند برای برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع در این مسیر به شهرداری مراجعه کنند.
وی همچنین از آمادگی صد درصدی پرسنل این معاونت در ارائه خدمات به شهروندان و مسافران خبر داد و گفت: شهرداری با تمام توان در آماده‌سازی شهر برای برپایی هر چه باشکوه‌تر این مراسم حاضر بوده و همکاری لازم را با شهروندان خواهد داشت.