استانها » تولیدی » خبر پوششی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 850789
سه شنبه - 16 مهر 1398 - 12:37

آمادگی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم جهت خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم از آمادگی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم جهت خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی خبر داد.

آمادگی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم جهت خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم از آمادگی کامل سازمان پایانه های مسافربری و آماده باش کلیه پرسنل اداری و خدماتی سازمان جهت خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی خبر داد.
رضا پوریافر با بیان اینکه جلسات متعددی در سازمان برگزار و تصمیم به تشکیل ستاد خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی گرفته شد،اظهار کرد: این ستاد متشکل از مدیران انجمن صنفی شرکت های مسافربری و رانندگان، پلیس پایانه، پرسنل سازمان ، نماینده اداره کل حمل و نقل استان و نماینده حوزه علمیه استان می باشد و از پنجم مهر ماه کار خود را آغاز نموده و تا اربعین حسینی ادامه دارد.
وی افزود: با توجه به اینکه نظارت بر نرخ بلیط اتوبوس ها و ساعات حرکت آن به عهده اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان می باشد، اما در راستای رضایت زائرین واحد گشت و بازرسی سازمان با همکاری پلیس راهور استان بر عملکرد رانندگان نظارت دارد.
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم در پایان بیان داشت: مرکز پیام این سازمان با شماره تماس ۳۶۶۴۴۰۳۰ الی ۳۲ همه روزه پاسخگوی زائرین می باشد و به سوالات آن ها در مورد نحوه تهیه بلیط و ساعات حرکت اتوبوس ها پاسخ می دهد.