استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 644165
یکشنبه - 28 بهمن 1397 - 15:40

آمادگی سازمان میادین شهرداری قم برای افزایش جایگاه‌های CNG

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم گفت: اگر مشکل زمین وجود نداشته باشد، آمادگی سرمایه‌گذاری برای افزایش جایگاه‌های CNG را داریم.

آمادگی سازمان میادین شهرداری قم برای افزایش جایگاه‌های CNG

به گزارش پایگاه خبری ربیع،علیرضا مظفری اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت گذشته برای مقابله با تحریم‌های آمریکا و کاهش مصرف بنزین در کشور، یک هزار جایگاه CNG در نظر گرفته شد و هر شهر به سهمیه خود از این مهم استفاده کرد.

وی ادامه داد: در آن مقطع شهرداری قم ۱۰ زمین را برای احداث جایگاه‌های CNG اختصاص داد و دولت تجهیزات لازم را در آن نصب کرد و تحویل شهرداری داد که در نهایت نیز به سازمان میادین میوه و تره‌بار منتقل شد.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم عنوان کرد: جایگاه‌های CNG شهرداری قم ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند، از استانداردهای لازم برخوردار هستند و کمک بسیار خوبی به شهروندان برای کاهش و صرفه جویی مصرف بنزین و استفاده از هوای پاک دارند.

مظفری درباره توسعه جایگاه‌های CNG در شهر قم ابراز کرد: برای افزایش این جایگاه‌ها غیر از بحث زمین، محدودیت دیگری وجود ندارد و اگر زمین باشد، ما آمادگی سرمایه‌گذاری داریم و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز مشکلی با دادن مجوز ندارد.