استانها » البرز
کد خبر : 438935
سه شنبه - 27 شهریور 1397 - 23:56
مدیر مرکز اورژانس استان البرز مطرح کرد

آماده‌باش نیروهای ۱۱۵ همزمان با ایام عاشورا و تاسوعا

مدیر مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز: مرکز فویت‌های پزشکی و نیروهای ۱۱۵ اورژانس استان البرز در ایام عاشورا و تاسوعا در حالت آماده باش قرار دارند.

آماده‌باش نیروهای ۱۱۵ همزمان با ایام عاشورا و تاسوعا

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس، مهرداد بابایی عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: اورژانس ۱۱۵ استان البرز در ایام تاسوعا و عاشورا در حالت حسینی آماده‌باش هستند.
وی افزود: مصادف شدن ایام محرم با روزهای پایانی شهریور ماه موجب شده با شلوغی در راه‌ها و داخل شهر مواجه شویم که همین امر درصد وقوع حادثه را افزایش خواهد داد.
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز بیان کرد: بسیاری از شهروندان به دلیل سفر به شهرهای مذهبی و شرکت در مراسم عزاداری امام حسین (ع) به مسافرت رفته‌اند و با توجه به آغاز مدارس مجبور به بازگشت هستند که حجم بالایی از تردد را به دنبال خواهد داشت.
بابایی اظهار کرد: اورژانس ۱۱۵ استان البرز رسالت خود را برای پوشش امدادی مراسمات به کار گیری کرده است و آماده ارائه خدمات درمانی به بیماران و مصدومین احتمالی هستیم.
وی با بیان اینکه دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در مسیرهای تردد استان البرز البرز مستقر شده‌اند، اظهار کرد: همچنین تیم‌های عملیاتی درمانی در محورهای مواصلاتی استان البرز و جاده چالوس مستقر خواهیم کرد.
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز یادآور شد: تجهیزات پزشکی به همراه افراد متخصص در حاشیه مراکز مستقر هستند و در صورت بروز حادثه آمادگی ارائه خدمات درمانی هستیم.
انتهای پیام/