استانها » البرز
کد خبر : 502016
سه شنبه - 8 آبان 1397 - 21:15
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز خبر داد

آماده‌باش اورژانس البرز برای سفرهای آخر هفته جاری

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: نیروهای اورژانس ۱۱۵ استان البرز با توجه به آغاز سفرهای بین شهری تعطیلات پایان هفته جاری به حالت آماده باش درآمدند.

آماده‌باش اورژانس البرز برای سفرهای آخر هفته جاری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، مهرداد بابایی امروز  اظهار داشت: با توجه به موج بازگشت زائرین اربعین و آماده باش اورژانس ۱۱۵ البرز مرکز فوریت‌های پزشکی در استان و نیروهای مستقر در مسیر حرکت پیاده‌روی با تلاش مضاعف به ارائه خدمات می‌پردازند.
وی افزود: همچنین با در نظر گرفتن تعطیلات آخر هفته پیش‌رو که از امروز آغاز شده است با افزایش سفرهای بین شهری همراه خواهیم بود که اورژانس ۱۱۵ همچون گذشته به حالت آماده باش قرار دارد.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز اظهار کرد: اورژانس ۱۱۵ البرز در ناوگان خود را در محورهای مواصلاتی استان آماده برای ارائه خدمات مستقر کرده اند.
به گفته بابایی به منظور پوشش امدادی مراسم پیاده روی اربعین ، اورژانس ۱۱۵ استان البرز یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، دو دستگاه آمبولانس به همراه ۸ نفر نیروی کارشناس فوریت‌های پزشکی در کاروان اعزامی سازمان اورژانس کشور شرکت داشته است و در مرزهای غربی کشور استقرار و ارائه خدمت دارد.
وی همچنین از ارائه خدمات به مردم عزادار در روز اربعین خبر داد و اضافه کرد: به مسافران توصیه می‌شود با توجه به کاهش محسوس دما و شروع بارش‌ها در استان البرز و استانهای شمالی و غربی کشور ضمن تجهیز خودروی خود به تجهیزات ایمنی زمستانی و همراه داشتن لباس گرم، در طول سفر نیز نکات ایمنی را رعایت و در صورت بروز بیماری و یا حادثه با شماره ۱۱۵ تماس حاصل کنند.
اورژانس ۱۱۵ البرز با یک فروند بالگرد، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۶۰دستگاه آمبولانس و ۴ دستگاه موتورلانس، و نیز برخورداری از حدود ۵۰۰ نیروی عملیاتی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات پیش بیمارستانی است.
انتهای پیام/و