استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 524319
چهارشنبه - 23 آبان 1397 - 19:46
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد

آغاز ویژه‌برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از اول دی‌ماه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با ۱۴ کارگروه تشکیل‌شده و از اول دی‌ماه ویژه‌برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اجرا می‌شود که این برنامه‌ها مختص به دهه فجر نیست بلکه بیان برکات و دستاوردهای نظام و انقلاب در طول چهل سال است.

آغاز ویژه‌برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از اول دی‌ماه

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سالاری در حاشیه سومین جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبری پیروزی انقلاب اسلامی استان برگزار شد و جلسات قبلی در محضر نماینده ولی‌فقیه و استاندار برگزار و مصوب شد از سومین جلسه، جلسات به‌صورت دوره‌ای در محل کارگروه‌ها برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به مصوبات جلسه بیان داشت: تا پایان آبان ماه تمامی کارگروه‌ها جدول زمان‌بندی اجرای برنامه‌هایشان به مناسبت چهلمین سالگرد را اعلام کند و همچنین هر کارگروه ۴۰ برنامه شاخص خود را به جهت اطلاع رسای و برگزاری در سطح ملی اعلام کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالیتعداد کارگروه‌ها در استان را ۱۴ کارگروه همچون، آموزش‌وپرورش و ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: سایر دستگاه‌ها زیرمجموعه این ۱۴ دستگاه هستند.

سالاری تصریح کرد: مقرر شد تمامی دستگاه‌ها کارکرد و عملکرد انقلاب را در این چهل‌ساله متناسب با آن شرح وظایف احصا کنند و برکات نظام و انقلاب را اعلام کنند و جلسات بعدی و نشست‌های تخصصی و فرهنگی قرار شد برگزار شود و انشا الله شاهد اجرای ویژه‌برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قبل و ایام دهه فجر به نحو احسن خواهیم بود.

وی همچنین افزود: فعلاً تعداد برنامه‌ها مشخص نیست و تا پایان آبان ماه اعلام خواهد شد و سعی می‌کنیم ویژه‌برنامه‌های چهلمین سالگرد را از اول دی‌ماه اجرا کنیم و مختص به دهه فجر نیست بلکه بیان برکات و دستاوردهای نظام و انقلاب در طول چهل سال است.

مجید پور عیسی معاون امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی نیز بر پای‌کار آمدن دستگاه‌ها و سازمان غیردولتی نیز تأکید کرد و موج‌آفرینی را در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بسیار مهم دانست.

وی همچنین گفت: در حین اعلام نقاط قوت و پیشرفت‌ها در این چهل سال خوب است نقاط ضعف نیز در هر دستگاهی شناسایی و اعلام شود تا در هنگام برنامه‌ریزی برای استان از سوی استانداری مشکلات و پستی‌ها مشخص باشد و اعتبار درست و به‌جا هزینه شود.

پور عیسی با اشاره به سفر رهبری به استان بیان کرد: با سفر رهبری ۱۸۰۰ میلیارد اعتبار نیز وارد استان شد و قرار شد طی ۱۰ سال آینده در هرکدام از شاخص‌ها، به متوسط کشور دست‌یابیم که در تحقق این مهم پیشرفت داشتیم اما هنوز جای کار دارد و البته هنوز فرصت ۱۰ ساله به پایان نرسیده و همین ستاد چهلمین سالگرد می‌تواند فتح بابی در یافتن ضعف‌ها نیز باشد.

انتهای پیام/ ۷۱۰۱۳