استانها » البرز
کد خبر : 409285
شنبه - 10 شهریور 1397 - 23:45
فرمانده سپاه استان البرز خبر داد:

آغاز مرحله اول رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در استان البرز/ اعزام۷هزار و ۱۴ گروه جهادی به سراسر کشور

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: مرحله نخست رزمایش سراسر اقتدار عاشورایی بسیج، سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله، در استان البرز آغاز شد.

آغاز مرحله اول رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در استان البرز/ اعزام۷هزار و ۱۴ گروه جهادی به سراسر کشور

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازفارس ، سردار یوسف مولایی امروز در نشست خبری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج که در سالن جلسات ناحیه شهیدان بیگی کرج برگزار شد، گفت: امیدواریم بتوانیم باروحیه ایثار و توان مضاعف این رزمایش را باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار کنیم.

وی افزود: این همایش باهدف تقویت روحیه مردمی در حمایت از نظام و انقلاب برگزار می‌شود و این مردم همان افرادی هستند که همواره، همراه و همدل با نظام جمهوری اسلامی در مقابله با سختی‌ها و هجمه‌های دشمن ایستادند و در حفظ دستاوردهای تاریخ پرشکوه کشور انقلابی خود سنگ تمام گذاشتند.

فرمانده سپاه استان البرز در ادامه بابیان اینکه سپاه همیشه همراه و حامی مردم است، بیان کرد: این ارگان فرهنگی، نظامی سعی دارد با استمرار خدمات‌رسانی به آحاد مردم، دین کشور را به افراد جامعه ادا کرده و برای رفاه حال عمومی آنان و رفع  مشکلاتشان کمک‌حال سایر ارگانهای خدمت رسان باشد،  .

مولایی افزود: در همین راستا از خدمت‌رسانی و هیچ اقدام خیری کوتاهی نخواهیم کرد، همچنان که گروه‌های جهادی سپاه استان البرز با رویکرد جدید آماده اعزام به مناطق و نقاط مختلف کشور هستند و رفع محرومیت در مناطق محروم را در اولویت کار خود قرار داده‌اند.

وی اضافه کرد: این خدمات درزمینهٔ های مختلف جاده‌سازی، پل‌سازی، لوله‌کشی، آب‌رسانی به مناطق بحران‌زده، ساخت خانه عالم و یا مسجد، اجرای طرح‌های آموزشی، ورزشی و فرهنگی، برگزاری کارگاه‌های ایجاد شغل و خدمات زیاد دیگری است.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به جنگ اقتصادی کنونی تصریح کرد: سپاه با تمام توان خود و بهره‌گیری از نیروهای جهادگر، تلاش می‌کند وارد فاز خدمات‌رسانی همه‌جانبه شود تا اقشار مختلف مردم تلخی این جنگ اقتصادی را احساس نکنند.

مولایی ادامه داد: باهمت و همراهی همه مسئولان خواهیم توانست دشمن را مأیوس و ناامید سازیم چراکه بدخواهان می‌خواهند مشکلات جامعه را با سیاه نمایی مورد سوءاستفاده تبلیغاتی قرار دهند و به همین جهت، از خدمات‌رسانی سپاه و جهادگران به مردم ناراحت و مضطرب می‌شوند.

وی بابیان اینکه بخش نخست رزمایش عاشورایی از امروز آغازشده است و بخش دوم آن نیز از دوازدهم شهریور ادامه می‌یابد، اظهار کرد: این رزمایش هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در سراسر کشور اجرایی شده و تقویت نیروهای انقلابی جامعه را دنبال می‌کند.

فرمانده سپاه استان البرز در پایان با اشاره به اینکه جهادگران البرزی در قالب ۶۰ گروه خدمت‌رسانی خواهند کرد، خاطرنشان کرد: این رزمایش باهدف ایجاد امنیت درونی کشور و در قالب دو مرحله برگزار خواهد شد که در بخش اول رزمایش ۷هزار و ۱۴ گروه جهادی به تعداد ۱۵۰ هزار نفر به سراسر کشور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام