همزمان با سفر معاون وزير راه و شهرسازي به استان اصفهان انجام مي‌شود:

آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری ازدو پروژه مهم راه و شهرسازی

آیین افتتاح و بهره‌برداری از پل دوم استراتژیک غدیر محور اصفهان – شهرکرد و آغاز عملیات اجرایی احداث کمربندی باغ بهادران دوشنبه ۱۲ شهریورماه همزمان با سفر مهندس عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به این استان برگزار می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری ازدو پروژه مهم راه و شهرسازی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، پل دوم استراتژیک غدیر به عنوان پل اتصال دو استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری با صرف اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات این سازمان احداث شده  و بهره‌برداری می‌شود.

این گزارش حاکی است این پل به طول ۲۵۰ متر و عرض ۱۲ متر، شامل ۸ دهانه پل ۳۰ متری به طول ۲۵۰ متر می‌باشد و با ۲۸ هزار و ۸۸۰ مترمکعب خاکبرداری و ۸۱ هزار مترمربع خاکریزی احداث شده است.
براساس این گزارش عملیات اجرایی احداث کمربندی باغ بهادران به چم‌ها به طول  ۳کیلومتر و با عرض محور به صورت دو باند ۱۱متری نیزاز دیگر پروژه هایی است که با حضور رییس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای در استان اصفهان و مقامات و مسوولان استانی کلنگ زنی می شودو برابر برنامه ریزی زمان بندی مقرر است این پروژه سال  آینده به بهره‌برداری برسد.