اردستان » تولیدی » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 229795
پنجشنبه - 26 بهمن 1396 - 01:15

آغاز طرح نظارت و کنترل جایگاه‌های سوخت منطقه اردستان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، علی جعفری منش در گفتگو یی اظهار کرد: نظارت و کنترل مجاری عرضه سوخت در منطقه اردستان با نزدیک شدن به ایام نوروز ۹۷ بیشتر شده است. وی افزود: کارشناسان با نظارت های روزانه نسبت به عملکرد جایگاه های عرضه سوخت در کل شهرستان نسبت به خدمات دهی بهتر تلاش […]

آغاز طرح نظارت و کنترل جایگاه‌های سوخت منطقه اردستان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، علی جعفری منش در گفتگو یی اظهار کرد: نظارت و کنترل مجاری عرضه سوخت در منطقه اردستان با نزدیک شدن به ایام نوروز ۹۷ بیشتر شده است.

وی افزود: کارشناسان با نظارت های روزانه نسبت به عملکرد جایگاه های عرضه سوخت در کل شهرستان نسبت به خدمات دهی بهتر تلاش می کنند.

رئیس شرکت ملی نفت اردستان گفت: هفت باب جایگاه و دو مرکز فروش عرضه بنزین در سطح شهرستان اردستان فعالیت داشته و همچنین چهار جایگاه CNG شبانه روز آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

جعفری منش با بیان اینکه طرح نظارت و کنترل جایگاه‌های سوخت منطقه اردستان از ۲۵ بهمن‌ماه با هدف تأمین رفاه گردشگران و مسافران نورزی در تعطیلات عید اجرا می‌شود، تصریح کرد: نظارت تا ۱۳ فروردین ۹۷ ادامه دارد.

وی تاکید کرد: درباره چگونگی پیگیری شکایت‌های مربوط به کم فروشی و یا ارائه عدم خدمات هرگاه مردم با چنین مشکلی مواجه شدند می‌توانند موضوع را با این اداره در میان بگذارند تا موضوع کمتر از ۷۲ساعت پیگیری شود.

رئیس شرکت ملی نفت اردستان خاطرنشان کرد: همه جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور مجهز به دوربین‌های مداربسته هستند که می‌توان شکایات مطرح شده را به طور دقیق رصد کرده و حتی اگر برخی از کارکنان تخلف کرده باشند قابل پیگیری است.

انتهای پیام/فرخی