استانها » البرز
کد خبر : 879193
یکشنبه - 19 آبان 1398 - 19:53

آغاز طرح صاعقه و پاکسازی مجرمان موادمخدر در فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از اجرای طرح صاعقه در مناطق مختلف این شهرستان در راستای پاکسازی منطقه از وجود سارقان ، مالخران و خرده‌فروشان موادمخدر خبر داد.

آغاز طرح صاعقه و پاکسازی مجرمان موادمخدر در فردیس

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، بیژن جنتی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با بیان اینکه پلیس در اجرای طرح های پاکسازی مصمم است، گفت: پلیس شهرستان فردیس به دنبال درخواست‌های مردمی در مناطق مختلف شهرستان به ویژه اهالی منطقه شهرک ناز، در خصوص رفع مشکلات امنیتی این منطقه و با هدف جلوگیری از شکل‌گیری کانون‌ها و بسترهای جرم، طرح صاعقه یک را به اجرا درآورد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰ طرح حجمی در منطقه شهرک ناز این شهرستان اجرا شده‌است و در ایام باقی‌مانده از سال نیز پاکسازی مناطق آلوده با قدرت و قاطعیت ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در این طرح ضربتی که در ۲۴ ساعت گذشته به اجرا گذاشته شد، تعداد زیادی سارق و خرده‌فروش موادمخدر دستگیر و معتادان متجاهر نیز از سطح پارک‌ها و تفرجگاه‌های این شهرستان جمع‌آوری و تحویل مراکز ترک‌اعتیاد مجاز شدند. پلیس با قاطعیت تمام با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد که  آسایش و آرامش مردم سلب شود.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان با بیان اینکه اجرای طرح‌های محله‌محور صاعقه به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: شهروندان با مشارکت و همکاری در اجرای طرح‌های پاکسازی و ارتقای امنیت، پلیس را یاری کنند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/د/۱۱۰۷/ن/س