استانها » البرز
کد خبر : 729624
شنبه - 11 خرداد 1398 - 18:15

آغاز به کار کلینیک کسب و کار در شهرک صنعتی اشتهارد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز از راه اندازی کلینیک کسب و کار در البرز خبر داد و گفت: این کلینیک با هدف خدمات رسانی بهتر به صنایع در شهرک های صنعتی آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، محمد امین فرشی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز از راه اندازی کلینیک کسب و کار در البرز خبر داد و گفت: این کلینیک با هدف خدمات رسانی بهتر به صنایع در شهرک های صنعتی آغاز به کار کرد و از این پس تیم های توانمند خدمات لازم را به واحدهای تولیدی ارائه خواهند داد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز ادامه داد: از دیگر اهداف راه اندازی این کلینیک می توان به بازاریابی، تسهیل در تأمین مواد اولیه، شناسایی بازارهای جدید داخلی و صادراتی، اخد نشان و استانداردهای لازم برای حضور در بازارهای جدید و آموزش نیروهای کار اشاره کرد.

وی بیان کرد: مشاوران کلینیک کسب و کار در مرکز خدمات فناوری کسب و کار شهرک صنعتی اشتهارد خدمات رسانی به تمام شهرک‌های صنعتی استان را با جدیت هر چه بیشتر در سال رونق تولید در دستور کار قرار داده اند.

به گفته فرشی، محل استقرار کلینیک کسب و کار واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد بوده اما دایره خدمات رسانی آن شهرک‌های صنعتی در کل استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز گفت: کلینیک های سیار خدمات کسب و کار در دیگر شهرک‌های صنعتی مانند نظرآباد، سپهر و سیمین دشت که از شهرک صنعتی اشتهارد فاصله دارند نیز راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/۱