استانها » تهمینه دباغ چی » تولیدی » خبر پوششی » مرکزی
کد خبر : 517472
یکشنبه - 20 آبان 1397 - 11:32

آغاز برگزاری دوره آموزشی فرماندهی حوادث و مدیریت ایستگاه های آتش نشانی در اراک

دوره آموزشی فرماندهی حوادث و مدیریت ایستگاه، با شرکت ۷۰ نفر از فرماندهان و مسوولین ایستگاه‌های آتش‌نشانی‌های استان مرکزی آغاز شد.

آغاز برگزاری دوره آموزشی فرماندهی حوادث و مدیریت ایستگاه های آتش نشانی در اراک

به گزارش پایگاه خبری ربیع، دوره آموزشی فرماندهی حوادث و مدیریت ایستگاه، با شرکت ۷۰ نفر از فرماندهان و مسوولین ایستگاه‌های آتش‌نشانی‌های استان مرکزی آغاز شد.

رییس سازمان با اعلام این خبر اظهار داشت: با هدف ارتقای سطح آموزش و نیز آمادگی مقابله با حوادث و آتش‌سوزی و نحوه مدیریت آن، دوره آموزشی با عنوان “فرماندهی حوادث و مدیریت ایستگاه” برای فرماندهان و مسوولین ایستگاه‌های آتش‌نشانی‌های استان مرکزی، آغاز شد.

آقازیارتی تصریح کرد: این دوره آموزشی که با همکاری دفتر شهری و شوراهای استانداری مرکزی و شهرداری اراک در فرهنگسرای سیدالشهدا در حال برگزای می‌باشد، فرماندهان و مسوولین ایستگاه‌های آتش‌نشانی شرکت کننده در آن به مدت ۵ روز مباحث تخصصی آموزشی را زیر نظر محمد بیات؛ معاون عملیات بازنشسته آتش‌نشانی تهران و از اساتید برجسته کشوری در زمینه ایمنی و آتش نشانی، فرا خواهند گرفت.

رییس سازمان با بیان اینکه تعدادی از آتش‌نشانان پایگاه‌های روستایی فعال نیز در این دوره آموزشی حضور دارند، گفت: در پایان دوره نیز از شرکت‌کنندگان، آزمون کتبی و به صورت گروهی آزمون عملی اخذ خواهد شد و برای قبول شدگان در دو آزمون، گواهینامه آموزشی معتبر صادر خواهد گردید.

گفتنی است؛ حیدری مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری مرکزی با حضور در جمع آتش‌نشانان با تشریح اهداف برگزاری این دوره آموزشی، از پیگیری‌های رییس سازمان آتش‌نشانی اراک برای برگزاری این دوره تقدیر کرد و به برگزاری آموزش‌های مستمر آتش‌نشانان استان تاکید نمود.