تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 252207
شنبه - 26 اسفند 1396 - 13:05

آغاز انتشار بروزرسانی اندروید ۸.۰ برای گوشی‌های گلکسی نوت ۸

اگرچه سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود که بروزرسانی اندروید ۸.۰ را برای گوشی‌های نوت ۸ در تاریخ ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) منتشر خواهد کرد اما امروز یکی از کاربران این گوشی در کشور فرانسه با انتشار تصویری اعلام کرد که توانسته است گوشی خود را به این سیستم عامل ارتقا دهد.

آغاز انتشار بروزرسانی اندروید ۸.۰ برای گوشی‌های گلکسی نوت ۸

به گزارش پایگاه خبری ربیع،اگرچه سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود که بروزرسانی اندروید ۸.۰ را برای گوشی‌های نوت ۸ در تاریخ ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) منتشر خواهد کرد اما امروز یکی از کاربران این گوشی در کشور فرانسه با انتشار تصویری اعلام کرد که توانسته است گوشی خود را به این سیستم عامل ارتقا دهد.

پس از اینکه در هفته‌های گذشته نسخه نهایی از بروزرسانی اندروید ۸.۰ برای گوشی‌های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس منتشر شد؛ انتظار می‌رفت که سامسونگ به سراغ کاربران گوشی نوت ۸ برود و این دستگاه‌ها را به آخرین نسخه از سیستم عامل گوگل مجهز نماید. اگرچه انتظار می‌رفت که این به‌روز رسانی در روزهای آغازین از سال آینده به دست این کاربران برسد اما به نظر می‌رسد سامسونگ زودتر از موعد کار انتشار این بروزرسانی را آغاز کرده است.

galaxy-note-8-2.jpg - 32.49 kB

طبق تصویر منتشر شده از سوی کاربری که در کشور فرانسه توانسته است گوشی نوت ۸ خود را به اندروید ۸.۰ مجهز کند؛ این بروزرسانی شامل بسته امنیتی ماه مارس برای سیستم عامل اندروید و همچنین رابط کاربری Samsung Experience 9.0 است. صفحه کلید ارتقا یافته، قابلیت جستجوی بهتر در منوهای مختلف، منوی تنظیمات جدید، قابلیت‌های تازه در دستیار هوشمندBixby و همچنین امکان نمایش پنجره‌های مختلف به صورت تصویر در تصویر از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که پس از نصب این بروزرسانی به گوشی‌های نوت ۸ اضافه می‌شود.

پس از آغاز انتشار این بروزرسانی، انتظار می‌رود در طی دو تا سه هفته آینده تمامی کاربران گوشی‌های نوت ۸ امکان دانلود و نصب آن را داشته باشند. سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود که پس از گوشی‌های گلکسی اس ۸ و نوت ۸، نوبت به گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۷ و اس ۷ پلاس و همچنین سری گلکسی A 2017 می‌رسد که به سیستم عامل اندروید Oreo ارتقا پیدا کنند.