استانها » تولیدی » حسین بابامحمدی » خبر پوششی » سمنان
کد خبر : 408656
شنبه - 10 شهریور 1397 - 14:53
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان خبر داد:

آتش نشان سمنانی نایب قهرمان ایران 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: دومین دوره مسابقات عملیات ترکیبی آتش نشانان کشور به میزبانی شهر گردشگری مهدیشهر برگزار شد. 

آتش نشان سمنانی نایب قهرمان ایران 

به گزارش پایگاه خبری ربیع، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان اظهار داشت: دومین دوره مسابقات عملیات ترکیبی آتش نشانان کشوربه مناسبت فرا رسیدن هفته دولت با حضور ۷۰ آتش نشان از شهرهای مشهد، تبریز، قوچان، تهران، تربت حیدریه، ساوه، یزد، شهرکرد، شهریار، بابل، خرمشهر، آبادان، بردسکن، چهاردانگه، پردیس، مهدیشهر، حکم آباد، اصفهان و سمنان به میزبانی شهر گردشگری مهدیشهر برگزار شد.

سعید اسمعیل پور با بیان اینکه  مسابقات عملیات ترکیبی شامل حمل تبر، برش درب فلزی، جابجایی وزنه بوسیله ضربه زدن با پتک، حمل ۴۰ متر شلنگ و آبرسانی و پرتاب آ ب روی سیبل و حمل مصدوم بود، گفت: این مسابقات  در فضای آزاد و در حضور خیل عظیمی از علاقه مندان سمنانی و مهدیشهری در پارک آبشار مهدیشهر  برگزار شد که در رده بندی انفرادی مهدی حسنی آتش نشان سمنانی با زدن رکورد ۴۹ ثانیه و ۴۰ صدم ثانیه به مقام دوم کشور دست یافت.

وی اظهار داشت: در رده بندی تیمی نیزتیم ایران خوردو به مقام اول رسید و آتش نشانی تبریز و قوچان نیز مقام دوم و سوم را ازآن خود کردند و آتش نشانی سمنان نیز در بین ۱۹ تیم شرکت کننده به مقام تیمی ششم دست یافت.

اسمعیل پور هدف از برگزاری این مسابقات را افزایش نشاط در بین آتش نشانان و حفظ آمادگی جسمانی آتش نشانان عنوان کرد و در پایان خاطر نشان کرد : این رقابت ها به همت وزارت کشور و انجمن آتش نشانی کشور برگزار شد.