به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس، سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: روزی که وارد مخابرات شدم، شناخت خوبی از مشکلات داشتم و برای حل مشکلات برنامه چیدم، اما غافل از این موضوع بودم که مشکلات انباشت شده صبر و تحمل را از کارکنان شرکت سلب کرده است. کارکنانی که بار تحقق برنامه‌هایم بر دوش آنان است و اگر آنان در کنار من نباشند، برنامه‌ها جز نوشته‌هایی بر روی کاغذ نخواهند بود و هرگز اجرایی نمی‌شوند.
وی گفت: در این مدت سعی کردم از طرق مختلف با کارکنان ارتباط برقرار کنم و از مطالبات کارکنان مطلع شوم تا برای پاسخگویی به آنها در چارچوب مقررات و ضوابط راه حل مناسب پیدا کنم. با هر یک از کارکنان حرف زدم، اگر رسمی بودند دغدغه رفاهیات داشتند، اگر کارمند شرکتی بودند، بهبود حقوق و طبقه بندی مشاغل را می‌خواستند و اگر قراردادی بودید شرایط دائمی شدن را طلب می‌کردند که برآوردن خواسته‌های آنان یعنی افزایش هزینه‌های شرکت و برای هزینه کردن باید درآمد باشد.
وی گفت: من و اعضای هیئت مدیره برای برآوردن مطالبات منطقی کارکنان مصمم هستیم و انتظار داریم کارکنان نیز همراه ما باشند، تا با تلاش و کوشش جمعی افزایش درآمد شرکت را رقم بزنیم تا بتوانیم پاسخگوی افزایش هزینه‌های ناشی از مطالبات باشیم، تا کنون با همراهی اعضای محترم هیئت مدیره توفیقاتی حاصل شده است و امیدوارم ادامه پیدا کند. در ۱۹ تیرماه در جلسه هیئت مدیره تصمیم گرفتیم کمک هزینه‌های رفاهی سال ۹۷ شاغلان را با مراجعه به آیین نامه استخدامی سال ۸۹ تنظیم و تصویب کنیم.
انتهای پیام/

image_pdfimage_printچاپ مطلب